drop out

Godmorgon till dig bakom antigen datorn eller mobilen eller  vilket som helst sätt på nutidens teknologi. 
 
Ingen skola, och det kommer inte bli någon skola på ett bra tag nu. För jag hoppar av skolan. Ja det var det som var det svåra beslutet jag skulle ta. För i vilket fall som helst så är skola en stor del av ens liv. Det var inte ett beslut jag bara tog enkelt så där men, men efter encoundern var nästan säker på att det var rätt.... Så ska jag bara låta Gud leda mig.
 
Allt är täckt av vit, fluffig snö. Och jag har väntar och nu är den här. Trots att det blir mörkt redan vid 4 tiden så är allting ljusare. Vi jul pyntade lite igår eller mamma gjorde det, för jag lysnade på hur systrarna spelade sina låtar till mig. Men det vart jätte fint och idag ska jag försöka vara kreativ och göra något i mitt rum.
 
Nu blir det Jul Music. and you know its ma favorite.!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0