Swedish rocks

Det här med engelska, det är så svårt. Trots att man kan utrycka sig mer på engelska är det endå svårare med skrivandet. Jag är trots allt bättre på svenska. Så vi kör på svenska nu. Jag lägger upp google translate, så att andra som inte är från sverige kan läsa- Som vänner från ryssland. 
 
Min dag bestog av dåligt humör och bra. Vi gick då på en avslutning för min kusins svenska kurser skolan. Där hon också fick äran att spela piano. Det gick super bra. Hon bad mig dock att översätta visa grejer från rysska till svenska och jag kan säga er att det var inte lätt. Eftersom hon är så bra som hon är på ryska använder hon avancerade ord, nu skulle ha sett mig!! Mina ögon har alldrig varit så stora :)) Men det gick bra. 
 
Jag måste bara nämna att chailatten var en av dagens höjdare. Efter avslutningen åkte vi till liljeholmen för lite julhandel och efter så blev det som sagt ficka. Chailatteeee. ( änglar sjunger) hahahha. 
 
Sen fick vi fixa några ärenden. På hemfärden var vi helt slut. Helt knäpptysta och trötta. Det har alldrig hänt oss tidigare. Så vi var verkligen slut.....
 
Jag är verkligen Glad att min kusin är här. dels för att vi skrattar mycket och då menar jag verkligen mycket men också för hennes skull, för att ta en pause, njuta av ett annat land, annan kultur och bara få chilla med bästa mig på dagarna. hihi......
 
Jag har märkt att varenda gång jag skriver ett inlägg så blandar jag allt. Ni som läser får väll vänja sig. För jag skriver allt jag tänker på att jag ska skriva och sen hur det skrivs det är ........... jag ni ser. lite blandat. 
 
Jag ska kolla igenom lite bilder på datorn och sen måste jag nog lägga mig! Godnatt världen
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0