Perfect

Hej hallå alla fina! Idag har jag tränat allt för mycket men också ätit allt för mycket. Det jag sa om choklad, det hände inte, och jag var så sugen på det så jag åt det idag. Men jag och min kusin har nu lagt upp en plan med utmanningar. Eftersom jag ätit mycket chocklad de senaste tiden så har jag också fått finnar och det är inte nyttigt samt att jag har svårt att tacka nej till choklad. Därför blir det en utmaning. Hon har andra utmaningar men jag måste fokusera på mina. Men jag satt igång med träningen. Super motiverad och jag vill må bra och det är genom träning, bra mat, och jul musik, hahah. Vilket jag har lyssnar på allt för mycket. Så det har varit allt för mycket av allt!!! 
 
Sen har jag kikat på klänningar åter igen. Jag hittade nu en som jag verkligen gillade samt ett par skor från steve madden. Helt perfekta!! Men jag ska fundera lite mer på klänningen, för den är från Asos och jag har läst lite där några sagt att det vart lite problem och att tullen var dyr. Men den är super fin och sen är nya trenden det här mönstret som jag absolut älskar. 
 
Jag ska städa lite i rummet och fräsha till mig och sen är det bedtime. Hoppas ni haft en bra dag! Love

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0