Red lips

Heeey! Det var ett bra tag sen, sen jag skrev ett inlägg och jag kände för at göra det just nu! Som ni redan märkt så kan mitt blogg humör vara på topp och ibland väldigt nere och den senaste veckorna har den varit nere. Men Nu är den på topp. Mycket av det som stoppar mig från att blogga är en bra kamera. Men det borde igentligen inte göra det, för jag gör det här för att sedan kunna titta tillbaka och läsa vad jag kände, tänkte och gjorde i framtiden. Så därför ska inte det sätta stop.
 
Idag tänker jag verkligen fokusera på att göra klart exakt allt som jag missat. Sen vid kvällen så kanske jag också tar och skickar in mitt cv här och där. Så idag blir det rena plugg dagen, för början till slut. VAd gör ni idag?
 
Provade rött på läpparna igår. Vågat från min del men jag kanske någongång vågat på mig och går ut med det :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0