Jesus is the one you need.

Jag började dagen med att sätta upp ett mål. Men här och nu säger jag att jag inte klarat det. Det är är jag!!!!!!!! 
Hur förstör man gamla vanor? Är det någon som vet? Jag försöker och försöker men jag lyckas inte. Imorgon ska jag gå till bibloteket. Sätta mig i lugn och ro och göra klart allt. Imorgon ska det vara klart. Om jag inte klara det så................ då ska jag läsa ut en bok på 1 vecka eller något sånt.
 
Vet ni vad? Min dag lyckas om jag ber på morgonen och är med Gud hela dagen. Genom att börja dagen med att be och ödmjukt stå inför Guds närvaro så kommer dagen att bli bra. Jag lovar. Idag så hände det inte och jag vände mig helt bort från Gud. Jag gjorde något som Gud inte kan vara inärheten av. Synd. Något som de senaste veckor har varit realistiskt är att det finns helvetet och paradiset, Något som kanske skrämmer många. Se er omkring, det finns något efter det här. Gud syns över allt. Kolla på skönheten av den här världen, träden, blommor av alla slag, tänk er alla personligheter, skratt. Vartifrån kom det. Jag förstår att människor tror att vi utveckades från apor men var kom själen ifrån? I just dont get it? Men jag bryr mig faktiskt inte vad alla säger. Gud har hjälpt mig på så många sett. Det är jag ibland som tar istället min egna väg. Men Gud är där för mig om jag springer tillbaka. Det bästa med min pappa är att har Älskar mig precis som jag är har kollar bortom allt jag gjort och ser mig!!  Iblan är det jag som inte kan se!!!  Jag älskar dig Jesus
 
 
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0