Jobb

Heeeeejjj! Det var några dagar sedan! Men jag har fokuserat på livet, på vanor och hälsan men framför allt Gud. Måste bara få säga det här. Jag hittade min väska. Som varit borta i veckor nu och jag trodde att jag tappade den men så var det inte. Den lång under min säng där man inte såg den och när jag skulle ta fram vikthantlar för att träna så hittade jag den. Wohhooo. 
 
Den här dagen har varit den lataste någonsin. Jag hade ingen skola idag och jag har ätit och varit hemma! Fast jag gjorde en rolig sak idag, jag sökte jobb. Än så länge har jag bara sökt till ett jobb men får jag inte det så söker jag till flera. Men jag hoppas att jag får det. 
 
Så var har jag gjort de här dagarna. Jag har sätt allting på som en positiv grej men en sak jag tröttnat på är att prata på ryska. Eftersom min kusin är från kazakstan så måste jag ständigt parat på ryska. Eftersom jag bott i sverige sen 5 så är det en anning svårt att prata på ryska. Så man blir lite trött faktiskt. Men även där. Det bra för mig. Men jag har gått till skolan. Yeessss. Det känns så otrolig skönt. Sen har jag brottats lite med dåliga vanor. Som att äta för mycket och träna för lite. Men sen igår har jag börja ta tag i det och förbereda en plan inför 3 månaders av hälsosammare liv och hela livet där på. Jag har börjat planera mer och jag håller på att blomma ut med enkla ord. Jag känner lite att jag är småförkyld men det går nog snart över. 
 
Jag är så glad att jag hittade väskan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0