mustache

Heeej! Nu har jag spelat in några vidoos till min första vlog på min youtube kanal. Den första var alldeles för dålig så den togs bort. Men jag har inte suttit och gjort läxor så därför får jag göra det till de bli klara vare sig det är kl 5 på morgonen. För jag la som mål att bli klar med allt idag. 
 
Ingen vet nog förutom Gud vad jag mest kämpar med och idag gjorde jag det igen och jag känner mig borta och jag mår dåligt och jag gör det igen. Men jag ska sluta. Men hur bestämmer man sig? Jag har bestämt mig och sen har jag gjort det igen. Hur håller jag mig i slyr. Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag plugga hela natten om det behövs.
 
Jag älskar verkligen instagram effekterna. Jag heter Taisrose om ni undrar :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0