dream book

Igår så tog jag mig en promenad till vallentuna centrum. Visst är vi alla bondar but got to say, det finns jätte msiga butiker här! Framför allt en som heter lejon kulan! En sån här mysig butik som man hela tiden vill komma tillbaka till. Med ljus, blommor, tvålar och massa inredning! Men har velat skaffa mig en dröm bok. Alla har väl en sån. And everybody´s like -  aint no body got time for that!  haha. Bara ha en bok och skriva om allt!
 
Idag på morgonen vid 10 gick jag ut med Ivy och man det var riktigt vart faktiskt! Amen is all am saying! eller hur!                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0