En dag som aldrig kommer tillbaka

Godmorgon underbara dag! En dag som aldrig kommer tillbaka. Så idag ska vi vara glada och njuta! Jag hoppas verkligen att solen kommer fram idag, så man kan ta en promenad på lunchen! För brevid kyrkan där jag praktiserar så finns det, gångväg brevid vatten och det är super fint där! Särskilt på sommaren! 
 
Men idag vet jag att vi kommer att baka ship cookies. Men asså det bästa är verkligen att man får ta till sig alla Saras hemligheter! Mohhaha! Även om hon gör allting utan recept! Jag ba står där så länge hon häller in socker, mjöl, allt som behövs. Men hur ska jag komma ihåg det där  Sara? hhaha. Det kommer bli jätte roligt idag! 
 
Gud jag lägger all förtröstan på dig! Led mig genom den här dagen! amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0