In the future, i hope

Att kolla på inspirations bilder är verkligen beroende framkallande! Man inte sluta! Vi flyttar i augusti hoppas vi och mest ser jag så klart fram till att få fixa fint i lägeheten! Hemmet är endå ett ställe då man verkligen får ta det lungt och njuta!  Så det är viktigt hur hemmet ser ut! Sen har alla nog inte råd med ett dröm hus. Men man gör det bästa man kan! Så har vi just nu i vårt hus! Man tar det man kan och gör det bästa ur situationen! Men nu, den här gången hoppas jag att vi kan göra mer som vi verkligen vill ha. Vilket jag tror kommer att hända.      
 
Men jag ser så fram emot det! dock är det ett bra tag kvar! men här är bara lite av all inspirationen. 
Ni får ha en bra onsdag vänner
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0