Mirakler

Crazy Love is what i call it
 
Jag kan bara börja med att säga att det var en otrolig kväll. Helande , mirakler och en hel grym konsert. Man kände verkligen Guds närvaro. Men jag är framför allt tacksam för att Gud helade min rygg. Där stog jag bara. och Suzette hattings sa, lägg handen på det som gör ont, så jag la handen på min rygg. And i was like okey, and then what?
Backround story: Jag har haft ont i ryggen hela tonåren och fram till nu. Sen sa hon, den som har ont i ryggen , det ska gå bort nu. Ni förstår nog inte känslan. Att ena stunden ha ont och att det går bort så där. Det gick bort i den stunden. Nu när jag sitter här i skriver det här, kan jag inte fatta vad som hänt. Jätte många männsikor tog emot Gud och fick helande. Inte hade jag ens tänkt att jag också skulle få helande. Det är sån kärlek, den renaste kärleken som finns. Jesus är bäst. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0