Rosor på alla vackra dörrar och hus

En vecka sen vi var i Öland. Det var så mysig vecka för att vila ut och äta glass= semester. Men öland är verkligen speciell, sandstränder, glatt folk och rosor på alla hus.Rosorna var så vackra och sen måste jag bara nämna alla trägårds cafeer som var så fina.
 
Nu under veckan har jag bara hängt lite runt här och där och imorgon är jag i Spanien. So blessed!!  Vi fick tvätta en del kläder från öland inför spanien. För jag en sån som tappar glassen på kläder, går i pölar och skrattar för mycket.... Så under öland vart alla kläder som som byggkläder. Jag ska nog förbereda mig lite idag. Musik, packning och städning.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0