Ett stort beslut!

Jag måste nog verkligen lämna in min dator så snabbt som möjligt! Den är sämst med enkla ord och dator det behöver man nästan varje dag! Viktiga mail, skriva cv, ansöka om jobb, vad leker jag att jag måste göra det där! Jag menar facebook, tumblr, blogg! Driver!! Hela rubbet och man behöver dator! Måste fixa! Men jag sitter faktiskt och dricker lite te just nu och framför mig har jag en soffa och en fötölj som står i koridoren som ska slängas! Jag tror att vi kommer att börja lite sakta med att röja gamla möbler och sälja huset! Igår hade vi familje möte! Ja vet! Vi har det! Vi tänker på att flytta och hur vi kommer att bo och vart och massa funderingar! Det här halv året nu som kommer! Kan vara antigen jobbig eller super bra! 
 
Vi kanske söker till nyproduktion i älvsjö men där är inflyttingen efter agusti men vi måste flytta från vårt hus nu! För det är så dyrt för oss att bo här! Så vi kanske hamnar i en 3 och bor där tills augusti! Det mycket som måste funderars och tänkas ut! men vi måste svara om 3 dagar om vi vill ha älvsjö! Men det ska bli rolig och läsa inlägget om ett halv år och se vart vi hamnat! :) 
 
Ha en bra dag!
I nästa inlägg kommer jag berätta lite om min lchf resa! För det har gått mer en månad nu sen jag började! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0