i´m officially a barista!

Hej underbara vänner! Vaknade kl 8 och idag väntade mig en bra dag! Idag var jag och lärde mig grunderna vad gäller allt från vart i från kaffet kommer, hur det ser ut, olika metoder, hur man gör, you name it! Allt! Men det var riktigt roligt! Särskilt när vi vad ett så roligt gäng också! Ni är så underbara mina vänner!! 
Men det var så mycket man inte visste, men det bästa var nog mitt allra första hjärta som jag klarade ( knappt). 
 
So now i´m officially a barista! Hollaaaa!!! 
Det har varit helt underbar! Dock har jag ont i magen nu! men det förvånar inte mig! Drack väldigt mycket kaffe idag! But it was gooood! Ha det bäst nu! 
Vi fick prova olika kaffen! Och det är verkligen en stort skillnad mellan alla de! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0