känslan från den stunden

Kikade in på mitt iphone album och hittade massor av sommar bilder! Men jag älskar bilden längst upp! Jag tror det var i höstas när jag och lydia tog ett fika i stan! åhh vackra stockholm!! 
 
Sista bilden är vekligen en dag jag alldrig kommer att glömma! Det var en dag innan jag skulle åka till spanien och mitt pass var i norge! Så vi åkte till norge för att hämta de! Vi kom dit och passet var inte där och ambasaden sa att det kanske skulle komma vid kvällen men bara kanske!vilket gav oss inget val än att stanna där .Så vi gick runt i norge en hel dag, åkte till norges största tivoli helt gratis för min pappa fixade! hahha typsikt min pappa! Ska alltid hitta gratis erbjudanden! I vilket fall som helst! Så var vi i norge en dag, stressade, bad och njöt av vackra ställen allt på en dag! Vi väntade på ett samtal som alldig kom och vi ringde till slutet! Vi var helt slut och vi tänkte boka ett hotell rum, men alla var fullbokade! För det var någon stor festival! Så vi tänkte ärligt sova i bilen!iTill sist fick vi passen inte som de lovade vid kvällen utan på natten! :) 
 
 
Det är helt orealstiskt att i ett moment så kan man ta en bild och när man sen kollar på bilden har man kvar känslan från den stunden! mind blowing!
 
                       
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0