några dagar i mitt liv

Här slutar min dag! efter en mycket tråkiga dag ska jag gå och lägga mig för imorgon blir en rolig dag har jag besämt mig för! Förr igår var en både tröttsam men också underbar dag, jag jobbade hela den dagen och sen gick jag på les miserables, själv desutom.Jag hade gått runt i dagar och tänkt på att min bio biljett snart borde gå ut ,sen kollade jag och där hade vi det, en dag kvar! Så ensam och en hel rad för mig själv, med mitt kaffe som kompis kollade jag på en otrolig film! Kom hem halv 12 och sen vaknade jag för att en ny dag hade börja! och idag så har jag ätit, sjungt över hela huset och ätit! Nej men nu missade jag en viktig införmation för mitt framtida jag! Jag ska nog åka till england och scottland hoppas jag på någon gång i maj! Men man vet alldrig för just nu så planeras det en flytt! Men man får drömma!
 
Då så! Ha det underbart bäst fina solrosar! 
 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0