The living proof

Vackra blommor! Jag måste verkligen bara få rekomendera filmen The Help! En sån bra film som jag bara kan kolla om och om igen! Så underbar! Sitter här och lyssnar på soundtracken! So amazing!! 
 
Jag har haft så mysiga dagar! Vi fick en medlem i familjen för bara några dagar sen! En liten valp vid namnet Blue Ivy! Varje dag kommer frågan upp. Är du den sötaste eller är du den sötaste! She is just so adorable! Nu när tjejerna har lov har vi alla kunnat mysa med henne!  Men för min del har jag inte lov! Men jag bestämde mig för att ta en vecka ledigt från allt! Men bara om några dagar börjar racet igen! Men visst är jag Glad för ALLT! Jag har så mycket och mycket mer! Jag är så tacksam! 
 
Nu tar blir det the blinde side som ligger tätt till The help! Så bra! God natt vackra! 
 
Jag ärlskar den här låten! The living proof! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0