Vi älskar att sova!

 
Är inte den här katten dunder söt? Jag och hon har en sak gemensamt! VI BÅDE ÄLSKAR ATT SOVA! 
 
Idag var en lika mysig dag som den här katten har det! Morgonen började med en skrattande resa med min mamma till kyrkan där jag har varit hela dagen idag! Men det har varit riktigt roligt! En mycket rolig lydia praode där så det var vi två! Jag fick lära mig hur man gjorde frosting och av någon anledning har jag alldrig lyckats med det men nu vet jag knepen! Men vi fick ett litet äventyr idag! Vi skulle lämna 2 stora plåtar med morots kaka! I can tell you one thing! It was heavyyy! Man hade snö i i ansiktet och i allt slask skulle man tänka på att man inte skulle halka eller förstöra The cake! Men allt gick bra! Hoollaaa!!
 
Fick vänta en halv timme på ropsten för att få skjus med sen satt jag mig i bilen och var lycklig! 
Det har varit en grym dag! 
 
 
Gose kiwi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0