adventure in stockholm city

Hola fishes! Här brevid mig sitter victoria och läser upp en massor hund namn! Det är sjukt hur många konstiga namn det kan finnas! Men det är inget nytt att vi har i processen att skaffa en lite valp! Men det svårt att hitta den rätta! 
 
Men hur som helst så slutar jag skriva om valpar och berättar om det mysiga dagen jag faktiskt haft idag! Vi började med att gå in på nationall museumet som var helt amazing! Wow. Det otroliga saker man kunde kolla på! Efter letade vi efter ett ställe att äta på, vi tänkte oss något speciel but we ended up at espresso house! Vilket var bra och mer än lyckat att vi gick ditt! Det var mycket gott och jag tog för första gången caramel latte and i tell you that it was mmmmmm! No words! 
 
Här slutar dagens äventyr på soffan med hund namn haha! 
 
Ha det bättre än bäst stars!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0