Dream i didnt know about

Hiiii!! 
Jag har länge sagt att jag inte haft någon dröm när jag igentligen haft en! Att får åka till hawaii är en dröm som jag har och jag vet att någon dag kommer den att gå i uppfyllelse! Jag längtar! 
 
Idag har dagen gått rätt så bra! Jobbade några timmar och sen vart det att åka hem. Jag träffade min älskade mamma på vägen hem men eftersom det var helt fullt på tåget så satt jag och hon på varsina hörn av tågen! Aa vi fick åka 2 stationer tillsammans! Lycka!!  
 
Det är verkligen ett mysterium i livet vad gäller den väg man tar! Nu vet jag inget! Jag går bara! Men många dörrar öppnas! Men det är det vackra! Hur Gud bara säger att vi ska förtrösta oss och han leder oss!  
Mina ögon har verkligen öppnats ! Världen handlar om egoism, man väljer det som passar en bäst och går på ens egna bekvmlighet! Jag har faktiskt tänkt all för mycket om mig själv och jag har missat många chanser då gud har talar till mig! För mitt fokus var helt och håller på mig! Mitt mål den här veckan är att förtrösta helt på Gud! HELT! 
 
dags att sova!! för imorgon vaknar jag 6 :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0