en sådan underbar människa

Hi there fishies! Idag gick det super bra och att vara barn vakt till olivia är bara roligt! Men nu känner man sig endå slut, precis som vilken annan dag så tar batteriet slut vi 10 tiden och jag som måste ta en ducsh också! 
 
När jag kom hem vart det en snabb titt i mitt rum och sen sprang jag ner för att äta! Men sen efter 2 timmar gick jag upp och skulle ställa en sak på mitt bord och gissa vad som står där! En present och en stor merci chocklad låda från min kusin! I presenten låg ett vacker pärl armband! Blev helt tårögd! Hon är en så underbar människa och det kommer kännas jätte tomt utan henne! Vi fick umgås nästa varje dag i hela 5 månader och vi har verkligen lärt känna varandra. Älskar henne så mycket!  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0