Good night

God morgon! Jag hade ju en riktigt jobbig natt förr igår då alla ringde mig i sömnen haha. Men idag så sov jag som en stock!!! Skönt säger jag bara! Idag blir en lungt dag! Jag är helt ledig fram till 7 då jag åker jag in till kyrkan för fredags möte för alla ungdomar!  Det är verkligen bäst! 
 
Annars sitter jag här och lyssnar på lite musik, kanske tar en tur i gymmet, men jag lovar inget ;) Men jag ska kolla på lite kurser som jag kan ta!  Men nu ska jag göra mig en riktigt smarrig frukost! 
 
 Ni har har nog sett bilderna förut men de är värda flera repris!
Den här bilden är så klockren, när vi va i barcelonas tunnelbana och vi hade letat länge, sprungit fram och tillbaka!! Vi har helt döda! 
Den här också! roligt bild. Alla är i sin egna värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0