Living a granny life at the age 18.......

Hej finaste, vackraste männsikor! Det blev allt en lång paus från teknologin då vi var i stugan. Sen har jag bara låtit bli att gå in på dator, för man blir så fast i det. Det har varit skönt. 
 
Idag har jag chillat med pappa! Jag bakade och han kollade på film, pappa, dotter tid fast på avstånd hahaha. 
Men jag har absolut ingenting att göra. Inget sl kort, inga pengar och alla är i skolan. Mitt liv just nu. Granny life.,,,,.. Jag hoppas nu att jag kommer få jobbet helt och jag hoppas också att kunna åka till paris eller något annat underbart land innan sommaren. 
 
Jordnöttchocklad. Blev gott, men en anning saltit! ger de 3/5 jordnöttet :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0