Men det här var en bra dag

Mitt hjärta är fokuserat på Gud! Jag är tacksam för mitt liv. Hur det än kommer att vara så vill jag alltig ha ett hjärta för Gud! Jag har faktiskt inget annat att säga mer än att jag lever för Jesus och jag hoppas att andra tar emot Gud i deras liv! För jag kan lova att det är absolut det bästa man kan göra! I telling you! Gurlll do it ;)))) 
 
 Kom för en halv timme sedan hem från kyrkan! det var cell och bön idag! Men annars har jag bara haft små ärrenden hela dagen! Men jag fick springa en del idag!  Vi börjar med att jag gick upp halv 7 för jag behövde lämna jobbar nyckeln idag och måste tilläga en sak. Jag drömmde hela natten att det va någon som ringde mig. Det helt galet för det kände på riktigt! Sen drömmde jag att jag hade kommit för sent till jobbet, så jag vaknade kl 5 och trodde att jag vaknade för sent. Stress!  Back to the morning! Åkte till jobbert, lämna och sprang till bussen och mellan byten så fick jag rusa, För jag beövde hinna till victorias tandläkar bokning! ( or whatever you call it) Hann knappt men allting fixade sig! But after all the stress it was all good! Kom hem och fick ta det lungt innan kyrkan! I vilket fall som helst. 
 
Men det här var en bra dag!!! Jag är bara riktigt Glad!!!
 
 
BABA & JAG
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0