mina vackra pärlor

Hey fishies! Jag har hela dagen städat och städat. Nu när jag ändå visste att jag skulle vara hemma hela dagen, tänkte jag göra något nytta!  Det har varit en absolut underbar helg. Födelsedagsfrianden, familjemys och lite planering i kyrkan men ett underbartfolk. 
 
Idag passade jag också på att fota lite med en ny kamera som min bror precis köpt och idag fick det bli mina systrar som mina vackra modeller. Måste nog har gått ett år sedan jag fotade. Min kamera har ingen laddar, för den glödmde jag i spanien så, den har rutnat i en låda. Men jag är mer än glad för att fota. 
 
Men jag är helt slut men jag ända försöka träna lite! Sen väntar en bra bok som heter driven av guds kärlek som jag har längta hela dag att läsa! 
 
Hoppas ni haft en bra dag kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0