Obey

Hej min dyrbara vänner! Den här veckan har varit hel galen! Det har inte funits några minuter över till annat! Fullt upp! Jag är igentligen inte van, men det har varit bra dagar! Jag har jobbat, hjälpt till och det har varit mina sysselsättningar ! Men imorgon har jag en ledig dag och på den ska det bakas kladdkaka kan jag lova! 
 
Det är något jag inte berättat
Jag vet inte om ni har hört talas om lchf? Men jag har följt vad gäller den kosten i 3 veckor nu och jag mår riktigt bra! Det är ingen diet utan mer en livstil. Det är super viktigt att vi tar hand om våra kroppar! Mitt mål handlar om att jag ska tänka på vad jag faktiskt stoppar i mig!. Men jag tror att det kommer att ge mig mycket jag ska inte ljuga jag vill få bort några kilo men det är inte absolut inte fokuset! 
 
nu ska jag drömma att jag har den här mössan!
 
 
Bild1. sara montazami
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0