enmycketbrafödelsedag

Vet ni vad? jag har haft en jätte bra födelsedag. tack vänner för att ni var med! En liten picnik på vackra ingarö och vackra är bara förnamnet på det stället. Men vi hade en mysig sommar kväll, grillade marshmallows, åt äppelpaj och inte minst sagt checkade in model som fotades framför våra ögon. Am serious. De hade photoshop framför oss. Förvånar mig inte om vi kom med på bilderna. 
 
Men nu har jag sista veckan kvar att jobba ut på cafet. Sen är det semester. Jag ser så fram emot att åka till löttorp där vi har hyrt en stuga, en jätte mysig stuga. Frukostar ute i solen, bada i havet och vila. Nu väntar mig 4 jobbar dagar. Kom till cafet. on, to, fre öppet, från 10 till 16 ;)
 
En bild på sofia från ingarö
 

Kommentarer
Postat av: Lalitta

❤❤❤❤❤❤❤

2013-08-31 @ 22:41:32
URL: http://littleblueivy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0