EN SÅDAN DAG

Vilken härlig dag! Det började med en promenad med ily halv 6, ohh ja halv 6! Men det var förvånads fullt så skönt då det är tyst och stilla på gatorna! Men sen fick jag besök av en snygg Sofia och vi bara chillade och pratade! Rktigt nice! Sen åkte jag till johan som är ledaren för barnkyrkan och vi åt och planerade och det super trevligt! Såna här dagar gillar jag! Då det blir lite av allt!  
 
Nu ska jag igentligen sova men jag är uppe för imorgon ska jag upp halv 6 för imorgon åker jag till romme, där väntar mig äventyr! Det ska bli så roligt att få åka skidor med Systarna hela dagen!! 
 
Snygga männsikor det här!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haahaha bra att du tog dom finaste bilderna.....;)

2013-03-06 @ 18:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0