enjoy life

 
Det är som mitt liv stannat för en liten paus! Som allting går extra sakta! Men varför? Men jag njuter, eller jag ska njuta av precis varje stund! Som nu, att sitta och skriva. Som när jag sitter på tåget. som när jag är med familjen, som när jag är med vänner, som när det snöar, som när solen skiner,som när jag städar.precis allt! Njuta av de enkla! Gud är enkel! Han välsignar oss med så mycket men det är våra ögon som är stängda. Tänker alltid på problem och omständigheterna! Men Gud han är god. Jag ska bara njuta och ära gud! För Han förtjänar all ära!
 
kolla bara på träden
på snön
på himlen
blommorna
havet
and the list goes on forever
............................................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0