Summer plans

En paus från allt städande. Imorgon är det visning som gäller så vi måste få huset se ut som allra bäst. soooooo I though i could do a blog post  ;) bout my summer plans....
 
Sommaren är verkligen runt hörnet. Mer sagt två dagar kvar. Den här sommren kommer att vara så rolig och utmanande tror jag. Framför mig har jag något som kommer vara utmanande. Jag kommer vara ansvarig för hela cafet i kyrkan, där jag nu praktiserar. Sen är det Globen. Men jag planerar på att läsa många böcker den här sommaren. And it better be sunny swedish summer! Njuta av att vara ledig och äta jordgubbar fira midsommar, en riktig svensk sommar som jag älskar. 
 
Men jag har så mycket att se fram emot att jag nästa exploderar. Jag är så tacksam för så mycket....
 
Jag glömde nämna det viktigaste, jag kommer hänga med mina 4 vänner i sommar. hhahah, Jag älskar den här bilden. Den är tagen i kolmården ;) 

Kommentarer
Postat av: Adriana Papac

Fin blogg! Kika gärna in på min :)

Svar: Tack fina du! Absolut ;)
None None

2013-05-31 @ 08:00:53
URL: http://adrianapapac.blogg.se
Postat av: Hamdi '

Fin blogg!

Svar: Tack så jätte mycket! ;)
None None

2013-05-31 @ 16:34:55
URL: http://adlh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0