en massvis av bra veckor

Hi friends! Jag har verkligen haft så bra veckor. Det går framåt. Vi har flyttat,åkt till ikea och handlar en massa. Nu ser lägenheten hemtrevlig ut. Innan satt vi på kartonger, korgar och hade 2 sängbord som vi satt ihop, som ett mat bord. Det bästa av allt är att det tar 10 minuter till staden stockholm #thatswhatsup.
     Gud är verkligen så rolig. Igår gick jag och fina allra finaste tjejer (twinsister) till hundgården som är jätte nära oss för första gången. Träffade på massa med goa människor där med sina hundar. Innan vi flyttade hit så var vi oroliga för hur det blir med hunden. Men det kunde inte bli bättre. För den här hundgården fanns inte för 3 veckor sedan. De här personerna jag träffa sa, att det hade kämpat för att få en i 10 år. Say what :O. Vi är så glada!! 
 
Sen får jag inte glömma att min mamma fyllde år. Den bästa mamma. Jag älskar henne så mycket!! 
 
Nu är det höstlov och halva har redan gått. super snabbt också. Men jag ska vila, hänga, äta, mysa, plugga.
See yaaaa. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0