Missing bibelschool allready

Dear friends. Konferansen var jätte bra. Jag var med på några möten när jag inte filmade men jag ska kolla på de på skplay.se. Det gick jätte bra med filmningen också och jag tyckte det var super kul, verkligen super kul. Sen sitter jag hemma med en förkylning som håller mig ifrån världens bästa bibelskola. Imorgon hoppas jag att det blir lite bättre så jag får vara med 1 dag. Men jag missar så mycket..... 
 
Sen käraste vänner så flyttar jag om 13 dagar om jag får vara exakt. I måndags åkte vi och kolla på den. Det var bättre än förväntat. Jag var jätte glad över vardagsrummet som jag större än vad jag tänkt. En litet minus var att mitt rum var väldigt lite. Fast det är inte ens ett minus för vi kommer bo 10 minuter från stan. soo thats whats up :) Men hela familjen är verligen jätte glada. 
 
Igår kom my dear brother med en iphone 5... Tack så mycket timor. Men jag har fått så många välsignerser den här veckan... Gud ser verkligen till allt... Allt
 
Jag ligger i sängen och tänker forsätta ligga här. Trots att jag måste städa........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0