glasögon för hela slanten

 
Hej vänner. Det var en så fin solnedgång idag. Asså jag bara älskar solnedgångar. Hur färgerna skiftas. Måste bara igen säga att hösten är så vacker.
 
Idag var en helt vanlig dag för mig. Jag åkte in till skolan, kom hem, fixade lite och sen tog dagen slut. Igentligen så gillar jag inte dagar då det händer så lite, men idag var det bra. För jag vet att det kommer bli en hektisk helg som jag så ser fram emot. Sen får vi gäster imorgon. Det kommer bli super skoj, för spanjorer är roliga peps..  
 
http://konferens2012.sodermalmskyrkan.se/ vänner ingen får missa. Om du kan så kom. 
 
Sen har jag också skaffat mig glasögon. whats up. Yes. Glasögon orm all the way. Men det är så skönt att inte behöva över antränga sig för att vara konsentrerad på vad som står på lektionerna. Snacka om att jag har mer energi. 
 
Be blessed people
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0