He always will

Hej stjärnor. 
Från igenstans så började det hagla, riktigt rejält, ni alla såg nog säkert det! Hösten är här. Galet. Men jag sitter iallafall i mitt rum, where its safe ;), och lyssnar på bethel music. Så otroligt bra men en kort mening. Men jag är faktiskt riktigt trött. Ska nog förmodligen gå och lägga mig snart. Ni tänker nog vad tidigt. Men efter en dag som denna, så vill jag sova ut, för imorgon är det som vanligt 5 på morgonen som jag ska upp. Jag är en morgon människa men till ock med jag har svårt att vakna vid den tiden. Sen är det Clive harding som kommer till bibel skolan imorgon och hela veckan frammåt och jag ser så fram emot det. Så jag det kommer bli en så bra vecka.
 
Den här veckan har jag varit lite lat av mig. Är det bara är jag?  Men så den här veckan ska jag planera lite mer, läsa en bok, dricka te, fixa några ärenden, plugga och städa. Vara lite produktiv. 
 
Och ni ska veta att Jesus ser just dig. Vad du behöver, vad du längtar efter, vad du har kämpar med. Han ser dig och längtar efter dig. Han väntar på dig. Som när brudbummen väntar på altaren. Så väntar han med sån kärlek. Så som han längtar efter dig. Du är så värdefull i hans ögon
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0