Colombia - for life

Hej vänner!
För en vecka sedan var jag på min livs bästa resa. Helt klart en resa för livet. En som jag alltid kommer att minnas. Förutom det helt bästa teamet som jag åkte med så var det att Gud fick tala till mig personligen som gjorde att den här resan var livsviktigt för mitt liv.
     
Jo, men jag var i Colombia, vilket är ett land man minnst anar att åka till. Men där är mci kyrkan och den är stor! Så många männskor. Men nått som jag tog med mig därifrån är att våga gå på vatten. När Jesus säger jag är med dig, gå på vattnet. Jag har länge litat på mig själv och omständigheterna, av skolan där det inte gått. Men att låta Gud få ta över situationer. Min pappa Gud är bara bäst. Jag avslutar med att säga att det är så skönt att kunna falla och veta att jag alltid kommer ramla i Gud händer....  
 
 En del av teamet när vi åker till hotellet.Så mycket glädje
Det här 2 tjejerna är helt otroliga. Så snygga!!!
Det här är så vacker. Jag fattar inte riktigt hur himmelen kunnde bli så men så här såg det ut i verkligheten, ingen redigering här inte. 
En av mina rumskamrater, hotellet var så lyxigt, vi var helt galna när i såg det. 
chilling att the buss, oh yeah.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0