Ett nytt år.

Vilket underbart år som har gått, ett av mina bästa år faktiskt och även om det var 15 dagar sedan det nya året började så vill jag göra ett inlägg om året som gått för att kunna kolla tillbaka och läsa det här. '
 
Så, hur började år 2014.
Men en livförvandlande resa till ett fantastisk land, Colombia. En resa jag kommer minnas hela livet och inte visste jag att jag satt brevid en kille på flyget som samma år skulle få bli min. Då kommer vi faktiskt till den bästa delen av det här året. Jag blev den lyckligaste tjejen på denna planet för jag fick den bästa killen, vid namnet Simon. En otroligt fin person, men ett så fint hjärta, det bästa människan på jorden. Jag är så otroligt lyckligt lottad. Till och med nu så har svårt att förstå att jag fick bli hans och han fick bli min. 
  Sen var det andra spännade händelser under året. En stor dröm gick i uppfyllelse. Jag hoppade fallskärmshopp, vilket va en riktigt awesome dag och visst är det första gången jag gjorde det men absolut inte sista. En spontan resa till Vitryssland kom att komma vid slutet av året men min pojkvän, en väldigt bra resa och året slutade också med en resa till Åre men vänner. En sån bra resa. Jag slutar med att skriva att det här året har varit ett av mina bästa år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0